top of page
bomen.jpg
Foto van schrijverEvy Danckers

Swamp thing

Drie weken wonen we intussen in Augusta, dus hoog tijd om op pad te gaan. Omdat ik nog half verkouden ben - yep, die Duitse snotvalling van T - doen we het rustig aan. Vanochtend hebben we het Phinizy Swamp Nature Park verkend, op 20 minuutjes rijden van ons appartement.

Sinds ik de eerste keer een opgepast-voor-alligators-bord zag, ben ik aan het krokodillen-spotten (alligators dus, maar wat mij betreft is dat hetzelfde). Vandaag was het zover. Jullie mogen meegenieten in dit videoverslag (waarin ik mijn ongepolijste zelf ben...).

Uiteraard hebben we meer gezien dan enkel alligators. Het Phinizay Swamp is niet echt groot - na zeven km stappen ben je rond - maar wel mooi. Ik ga zeker nog terug. Als je op bezoek komt, leid ik je met veel plezier rond!


x

V



165 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page