top of page
bomen.jpg
Foto van schrijverEvy Danckers

(my) Belgium - part II

Tussen alle etentjes, fietsritjes en koffiegeklets heb ik even tijd gevonden om een tweede verslag te maken. Dat het kwakkelweer is, weten jullie zelf ook, dus daarover zal ik niet uitweiden. Ik heb nog steeds geen wilde avonturen beleefd. Misschien is het leven hier saaier, maar ik vermoed dat het komt doordat alles zo zalig bekend en gekend is.


Ik geniet absoluut van mijn bezoek, maar toch kijk ik reikhalzend uit naar donderdag. De terugreis zelf wordt lang en saai, maar aan het einde wacht T op me. Eindelijk! Zot veel mis ik hem. Wie had dat gedacht toen we elkaar eind 1997 in een zatte bui tegen het lijf liepen? Voor ik te zoetsappig word, zal ik wijselijk afronden.


Als je ooit in het buitenland bent en typisch Belgische dingen wil tonen, kan dat met dit filmpje. Enjoy!


x

V


140 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

2 Comments


Evy Danckers
Evy Danckers
May 30, 2023

@Tim Van Genechten Bij deze ben jij van harte uitgenodigd om mijn terras te komen vegen (van zodra we een huis met terras gekocht hebben). 😎

Like

Tim Van Genechten
Tim Van Genechten
May 22, 2023

Vraagje: wanneer kom jij ons terras terug afkeren? 😂

Like
bottom of page