top of page
bomen.jpg
Foto van schrijverEvy Danckers

(my) Belgium - part I

1 mei vertrok ik naar België. Sindsdien geniet ik van eten, nog meer eten, musea en uiteraard van het gezelschap van mijn familie en vrienden. Ik ga me niet populair maken als ik zeg dat ik het ook tof vond om nog eens een trui aan te trekken en te wandelen in een Belgische regenbui. Zestien dagen later ben ik echter van mening dat het zonnetje wel wat meer mag schijnen. Per slot van rekening is het half mei (en ik keer terug naar +30 graden, dus de shock mag niet te groot zijn).


Spectaculaire dingen beleef ik niet, dus geen leuke blog. Wel een (Engelstalig) filmpje om mijn Amerikaanse vrienden en kennissen een paar typisch Belgische dingen te laten zien: fietspaden, bakkers en mijn liefde voor kunst en mooie gebouwen. Meer impressies volgen, want uiteraard krijg ik niet alles uitgelegd op vijf minuten.


x

V


145 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page