top of page
bomen.jpg
Foto van schrijverEvy Danckers

Charleston

Het is absoluut de moeite, een weekendje Charleston. Kort samengevat:

  • goed gezelschap

  • heel lekker eten (!)

  • mooi weer

  • knap historisch centrum

  • veel toeristen

  • leuke ghost tour

  • peperdure sweetgrass baskets

  • uitwaaien op Polly Beach

  • reuzegrote Live Oak trees

  • wandelen op Johns Island

  • Angel Oak Tree (400 jaar oud)


Los daarvan schrijf ik een nieuw kinderboek met een vertederend hoofdpersonage, een slechterik (of toch niet) en filosofische konijnen. Mijn testlezers zijn alvast enthousiast.

In België verschijnt eerst nog een trilogie - deel 1 van de Glitch Game komt uit in juli - dus heb ik beslist om dit manuscript te vertalen naar het Engels. Ik doe een poging om de wereld te veroveren; op literair gebied welteverstaan.

Wat heeft dat te maken met Charleston? Niks, behalve dat ik geen zin had om te bloggen omdat ik al de hele dag schrijf. Daarom heb ik mezelf creatief uitgeleefd. Hieronder een clipje van mijn weekend in Charleston; uiteraard op bijpassende muziek van Green Hill Instrumental. Dans mee met de sjarleston zoals ze in De Kempen zeggen. Enjoy!


x

V




183 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

2 Σχόλια


sandra_van_tomme
30 Μαρ 2023

Keileuk filmpje en nice dancemoves 😂

Μου αρέσει

Nalini Natascha Sas
Nalini Natascha Sas
29 Μαρ 2023

Great dance 🤣

Μου αρέσει
bottom of page